وردی‌نژاد در هر جایگاهی مبدع بود

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد سلطانی فر به سابقه آشنایی خود با وردی‌نژاد از دوران جنگ تحمیلی و نقش مؤثر و کلیدی وی در موضوع مک فارلین اشاره کرد و بیان داشت: وردی‌نژاد، تاریخ شفاهی این موضوع است که در زمان مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بنا به دلایلی موضوع مک فارلین را پیگیری کرد.

وی افزود: وردی‌نژاد، تحولات بسیاری در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایجاد کرد و این نهاد را به جایگاه حقیقی‌اش رساند که وظیفه سپر بلا شدن دولت را بر عهده داشته باشد.

سلطانی فر تصریح کرد: در آن زمان که رسانه‌ها علیه دولت بودند، وردی‌نژاد از خود ایستادگی نشان داد و در تاریخ رسانه‌ای کشور ماندگار شد.

وی با اشاره به دوران قبول مسئولیت وردی‌نژاد به‌عنوان سفیر ایران در پکن، اظهار داشت: هر چه امروز در ارتباطات با چین داریم ماحصل آن چیزی است که وردی‌نژاد، پایه‌گذاری کرد و در آن دوران توانستیم بالاترین سطح روابط را با این کشور برنامه‌ریزی کنیم.

سلطانی‌فر همچنین یادی از دوران خانه نشینی وردی‌نژاد کرد و گفت: او در همان دوران نیز بدون فعالیت نماند و با درس خواندن و آموزش، مبدع خیلی از حوزه‌های آموزشی شد و اجازه مستولی شدن شرایط را بر خود نداد.

وی تأکید کرد: امروز نیز بر کسی پوشیده نیست که وردی‌نژاد در جایگاه مشاور رسانه‌ای، فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای داشته است و امید داریم با دنبال کردن همین مسیر هیچ گاه خسته نشود.

منبع: ایرنا

کدخبر: 379562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟