به گزارش گروه اجتماعی رکنا،  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر همزمان با هفته هلال احمر مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر با آیت الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید شیعه دیدار کردند. آیت الله صافی گلپایگانی بعد از استماع و تقدیر از سخنان دکتر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه هلال احمر در رفع نیازهای مردم موجب دلگرمی است و امیدوارم اعمال شما مورد پذیرش حق تعالی باشد. کاش من هم می توانستم جای شما باشم و به آسیب دیدگان خدمت کنم.
این مرجع تقلید شیعه تصریح کرد: وقتی با این روحیات به خدمت بپردازید ارزش زیادی به همراه دارد و اجری وصف ناشدنی خواهد داشت.
آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه شغلی که دارید از باب خرسندی مردم و رفع نیازها و خشنودی اهل بیت (ع) ارزش والایی دارد، خاطرنشان کرد: کار شما عبادت است بالاترین انسانیت در این کار نهفته است. انسانی که خوی انسانیت نداشته باشد انسان نیست.
این مرجع تقلید شیعه با سفارش به اینکه در مسیر انسان دوستی اهتمام ویژه ای اشته باشید؛ چرا که اعمال خیرخواهانه شما منطبق با دین است، بیان کرد: آموزه های قرآنی تاکید بر خدمت دارد در این باره برنامه های خدماتی خود را در قبال مردم آسیب دیده توسعه دهید.
آیت الله صافی گلپایگانی یادآور شد: گرفتاری های بندگان خدا را رفع کنید این کار پسندیده است قدر فعالیت های خود را بدانید.
به گفته وی، مجموعه عظیمی را در خدمت به کار گرفته اید در خدمت صادقانه گرفتاران و بیماران را دریابید و برای رضایت خدا و اهل بیت(ع) قدم بردارید.
این مرجع تقلید شیعه با اشاره به اینکه هر چه بیشتر نیازهای مردم را رفع کنید و توفیق خدمت پیدا کنید در زندگی موفق تر خواهید بود. عنوان کرد: این مسائل در نوع دوستی و خدمت به بشر مربوط به دین است، اهل بیت(ع) به همه ابعاد زندگی اهتمام داشتند و این مسئله بزرگی است.
لازم به ذکر است، در ابتدای این دیدار دکتر پیوندی به تفصیل گزارش هایی از عملکرد جمعیت هلال احمر در حوادث Accidents گذشته ارائه داد و گفت:خیرین و داوطلبان می توانند با حضور خود بخش زیادی از مشکلات مردم را رفع کنند.
وی تصریح کرد: فضای جمعیت بسیار خوب است. اتحاد دوستی و دوری از خشونت و توجه به خدا و کمک به هم نوع و حس نوع دوستی برآمده از آموزه های اسلام است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هر کجا که مشکلی پیش بیاید و دردمندی وجود داشته باشد، فارغ از دین و نژاد و قومیت، جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی پیش قدم است و در همین راستا کمک های زیادی به آسیب دیدگان داخل و خارج از کشور انجام شده است.

 

کدخبر: 379139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟