انتخاب شهردار تهران در ۲۳ اردیبهشت ماه

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، رئیس شورای شهر تهران در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران محسن هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروزدر صحن شورای شهر تهران رأی گیری میان 4 نفر از کاندیدای تصدی سمت شهرداری صورت گرفت و پس از انصراف حجت میرزایی با رای گیری 21 نفر از اعضای شورا دو نفر از نامزدها به عنوان گزینه انتخابی اعضا برگزیده شدند و تا یکشنبه 23 اردیبهشت ماه رقابتی بین دو گزینه نهایی (سمیع الله حسینی مکارم و سید محمد علی افشانی) وجود نخواهد داشت.

محسن هاشمی رفسنجانی افزود: نمی توان پیش بینی کرد که یکی از دو اعضای انتخابی برای تصدی سمت شهرداری تهران تا روز یکشنبه انصراف می دهند یا خیر. در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای شهر تهران مقرر شده دو گزینه نهایی موظف به انتخاب معاونان خود تا پیش از جلسه نباشند تا خللی در رویه انتخاب شهردار پیش نیاید.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد : روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه جلسه نهایی انتخاب شهردار دردستور کار شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: انتخاب دو گزینه نهایی بر اساس مؤلفه‌های مشخصی بوده است که مورد تأیید اعضا قرار گرفته است و یکی از گزینه‌ها از داخل سازمان شهرداری و دیگری از خارج سازمان انتخاب شده است تا رأی گیری بی نقص و کاملا منطقی صورت پذیرد.

کدخبر: 378502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟