درخواست هاشمی از صدا و سیما برای دادن فرصت به کاندیداهای شهرداری تهران

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محسن هاشمی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از بیست سال نهادشوراها تثبیت شدند که امیدواریم ظرف بیست سال آینده جایگاه و قدرت اصلی شوراها به آنها داده شود.

وی افزود: از 24 وظیفه‌ای که مقرر شده به شوراها واگذار شود در حال حاضر یک سوم آنها به شورا تنفیذ شده؛ اما سیستم کارآمدی وجود ندارد که این وظایف به شوراها واگذار شود لذا از مجلس و دولت درخواست داریم که جایگاه شوراها را تقویت کنندو به این نهاد عمومی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بعضی از افراد در فضای مجازی سعی در تخریب گزینه‌های شهرداری تهران دارند

هاشمی ادامه داد: بعضی از افراد در فضای مجازی سعی در تخریب گزینه‌های شهرداری تهران دارند با توجه به انتخابات پنچمین دوره شوراها و حضور مردم که با رأی بالایی نمایندگان خود را انتخاب کردند نیاز است که همه از ایجاد تفرقه بپرهیزند. بی‌تردید باید در فضایی آرام و بدون تنش و با مطالعه و کارشناسی شهردار تهران توسط شورا انتخاب شود. باید فردی از میان گزینه‌ها انتخاب شود که از سایرین برای شهرداری تهران برتر است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود از صدا و سیما درخواست کرد که به نامزدهای شهرداری تهران فرصتی دهد تا نظرات خود را برای شهروندان تهرانی ارائه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 376549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟