به گزارش گروه اجتماعی رکنا، زهرا سعیدی نماینده مبارکه و طراح اصلاحیه، با بیان اینکه بسیاری از رده های مدیریتی در میان تعداد محدودی می چرخد افزود:‌ ما نمی گوییم که کسانی که در این سمت ها بکار گرفته می شوند صلاحیت ندارند بلکه معتقدیم که باید به جوانان توانمند کشور هم اجازه حضور در رده های مدیریتی داده شود تا اندیشه جدید و نو نیز بتواند زمینه رشد و ارتقا کشور را فراهم کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کمیسیون اجتماعی ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در پست‌های معاون وزیر، استاندار، سفیر و کلیه پستهای هم تراز در کلیه دستگاه های کشور را با رای قاطع تصویب کرد، اظهار داشت: ماده واحده و تبصره های طرح اصلاح قانون Law ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در آخرین نشست کمیسیون اجتماعی به تصویب رسیده است.

عضو کمیسفراکسیون جوانان گفت:مقرر شده در صورت تصویب نهایی این اصلاحیه در صحن علنی مجلس تخلف از اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مستوجب مجازات انفصال از خدمات دولتی و عمومی بین ٦ ماه تا دوسال باشد.

وی تاکید کرد :این مصوبه یک اقدام انقلابی خواهد بود که می تواند در آستانه روز جوان به جوانان کشور هدیه داده شود.

سعیدی در ادامه در مورد اشتغال جوانانی که جذب دستگاههای اجرایی نمی شوند گفت: بنظر می رسد دولت باید در این بخش از شعار زدگی جدا شود و سرمایه گذاری های لازم را برای تولید و اشتغال فراهم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 376320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟