ارسال لیست خبرنگاران تایید شده برای دریافت طرح ترافیک به مدیران مسئول

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، فرهاد خوانساری در خصوص آخرین وضعیت بررسی آرم طرح ترافیک خبرنگاران، گفت: ظرف یکی، دو روز آینده فاز اول پایش خبرنگاران به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: سایت را نبسته‌ایم و خبرنگاران همچنان ثبت‌نام می‌کنند، البته این را هم بگویم که مجوز طرح ترافیک تا 15 اردیبهشت اعتبار دارد.

مسئول بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه خبرنگاران امسال کاهش چشمگیری داشته است، گفت: افرادی که تا چهارشنبه هفته قبل ثبت‌نام کرده‌اند مدارک آنها بررسی شده و حداکثر امروز نامه‌ای برای مدیران مسئول ارسال می‌شود و فهرست کسانی که ثبت‌نام کرده و مدارکشان مورد تأیید قرار گرفته ارسال می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که سرنوشت افرادی که مدارک آنها مورد تأیید قرار نگرفته چه می‌شود؟ گفت: احتمالاً نواقصی در ارسال مدارک داشته‌اند و اینها حذف شده‌اند مگر اینکه در لیست تکمیلی اثبات کنند که مدارکشان اشکال داشته و مشکل برطرف شده است.

به گفته خوانساری، تقریباً در فاز یک خبرنگاران سهمیه خود را استفاده کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر سهمیه به اتمام رسیده پس تکلیف افراد جامانده چه می‌شود، گفت: مطلق در این باره نظر نمی‌دهم در آیین‌نامه شورا آمده است که اگر میزان ثبت‌نام از سهمیه بالاتر باشد سازمان حمل‌ونقل موظف به رتبه‌بندی است و دست ما در اینجا باز نیست. اجازه دهید کار روال طبیعی خود را ادامه دهد.

خوانساری با بیان اینکه در بین خبرنگاران افرادی بوده‌اند که خبرنگار نبوده‌اند و ثبت‌نام کرده بودند، گفت: آنها را حذف کرده‌ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 376148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟