به گزارش گروه اجتماعی رکنا، علی باقرزاده درباره روند تسویه مطالبات معوق آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه دریافتی دستگاه‌ها باید شفاف شود، فروردین ماه امسال ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از خزانه دریافتی داشتیم که ۱۰.۵ میلیارد تومان را بابت معوقات میان استان‌ها توزیع کردیم.

وی افزود: بنابراین بخشی از دریافتی ما صرف حقوق و دستمزد شده، بخشی برای انجام برخی مناقصات خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز صرف شده و بخشی هم ته حساب برای شرایط خاص نگه داری می‌شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه با این تمهید کل بدهی‌های معوق سال ۹۵ و بخشی از ۹۶ را پرداخت کردیم گفت: پرداخت به آموزش دهنده زمانی صورت می‌گیرد که کلاس‌ها تمام شده و امتحان گرفته شده باشد و سوادآموزان قبول شده باشند.

باقرزاده ادامه داد: حق بیمه آموزش دهندگان از مهر تا اسفند سال گذشته را نیز کامل پرداخت کرده‌ایم که این هم کار خوبی بود و مستقل از تعداد قبولی آموزش دهندگان و به دستور وزیر انجام شد.

وی افزود: بر این اساس اکنون بدهی ما بابت قبول شده‌های اردیبهشت ماه تا مرداد ماه سال گذشته باقی مانده است و برای مابقی که نیمه دوم سال ۹۶ ثبت نام شده‌اند را بتدریج تا تیرماه می‌پردازیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟