به گزارش گروه اجتماعی رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با روسای شعب استان تهران و مستشاران تجدیدنظر قاچاق Contraband سازمان ضمن ابلاغ سیاست‌های جدید سازمانی، گفت: اثربخشی سازمان را هر کسی در سراسر کشور احساس کنند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست ابلاغ سیاست‌های این سازمان در سال جاری به روسای شعب استان تهران و مستشاران تجدیدنظر قاچاق سازمان، اظهار داشت: سازمان تعزیرات با بیش از ۲۳ سال سابقه فعالیت اکنون پس از طی دوران تغییر، ماموریت روشن و مشخصی دارد و آن افزایش اثربخشی در راستای خدمت رسانی به مردم است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: اثربخشی سازمان را باید همه مردم در سراسر کشور احساس کنند و اینگونه نباشد که مردم پس از سنجش هزینه و فایده پیگیری شکایت به این نتیجه برسند که با توجه به فرآیند رسیدگی به تخلفات، پیگیری و شکایت از تعدی که به حقوقشان شده، ارزش ندارد.

انصاری با بیان این مطلب که سازمان باید به سمت ماموریت‌ها و سیاست‌های جدید برود، تصریح کرد: ما باید برای کاهش مشکلات مردم گام برداریم و بتوانیم مطالبات مردمی را به بهترین نحو ممکن پاسخ دهیم.

معاون وزیر دادگستری در مورد راهکار‌های دستیابی سازمان به اهداف و سیاست‌های جدید خود، گفت: سازمان تعزیرات باید با تعمیق نظارت در تمامی سطوح سازمان، ساماندهی ارتباطات درون و برون سازمانی و انجام نظارت‌های تخصصی و مستمر در پیشبرد اهداف گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه کیفی سازی کالا‌های تولید داخل از جمله اموری است که دولت باید برای آن برنامه ریزی و کوشش کند، تصریح کرد: سازمان تعزیرات نقش بی بدیلی در تحقق شعار سال که از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است؛ دارد و تکلیفی که مطابق قانون Law برای مبارزه با تقلب Cheat و قاچاق به سازمان واگذار شده، در حمایت از کالای ایرانی نقش غیرقابل انکاری دارد.

انصاری افزود: قاچاق کالا و ارز مدت هاست که خلل جدی بر بدنه اجتماعی، تولید، اشتغال و اقتصاد کشور وارد کرده و این تاثیر‌های منفی بر کسی پوشیده نیست و در این زمینه نیازمند سیاستگذاری‌های دولت و استفاده از تجربیات سایر دستگاه‌ها و همچنین کاهش درصد خطا در صدور احکام قاچاق هستیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان سخنان خود بر ضرورت حفظ اقتدار در صدور آرا، ارتقای توان اداری، انجام کار سازمانی مبتنی بر رعایت آداب و تشریفات خاص، رعایت اصول اخلاقی در برخورد با مراجعین، نظارت گذاری و نظارت پذیری، توجه به انضباط حاکم بر سازمان و تبدیل سازمان به یک سازمان هوشمند در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 375455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟