جانبازان با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت کردند

سردار " حمید هداوند" در سالروز میلاد بزرگ علمدار سید و سالار شهیدان در دیدار با جمعی از جانبازان پلیس Police پایتخت، بیان داشت: جانبازان با الهام از کردار و منش آن علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس، درس فداکاری، شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

وی افزود: شما عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادید و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت نمودید و حماسه آفریدید.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: جانبازان، انسان هایی ایثارگر و جان برکف اند که طی سال های جنگ تحمیلی و تجاوز Rape دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند و در دفاع از حریم امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

سردار هداوند در ادامه با قدردانی از همراهی و همگامی خانواده عزیز جانبازان با آنان، اظهار کرد: همسران جانبازان، زنان ایثارگری هستند که رسالت بزرگ ترویج ارزش های اسلامی و آرمان های الهی را در کنار همسران شایسته خود بر دوش گرفته اند.

وی عنوان کرد: ما خود را خادم و خدمتگزار شما می دانیم و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست که باری از دوش جانبازان و خانواده شما عزیزان برداریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟