استفاده از کالای ایرانی در دستور کار مرزبانی ناجا

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه اخوت ستاد مرزبانی ناجا در جمع کارکنان، ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: شروع سال جدید برای همه ما توفیقی الهی است که بتوانیم خانه تکانی مادی و معنوی داشته باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص شعار سال97 حمایت از کالای ایرانی افزود: ما به عنوان یک شهروند و نیروی نظامی باید چگونگی استفاده از کالای ایرانی را همواره مدنظر داشته باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا، ضمن تأکید بر استفاده از کالای ایرانی در تمامی رده‌های مرزبانی، تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف مرزبانی در سال 97 استفاده و خرید کالای ایرانی در همه رده‌های ستادی و صفی است.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین مباحث استفاده از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق Contraband کالا است، تصریح کرد: این موضوع به صورت ویژه و هدفمند در دستور کار مرزبانی ناجا قرار دارد.

وی با تبیین شرح وظایف معاونت های ستادی در سال جدید، گفت: علاوه بر 3 راهبرد مرزبانی ناجا، ارتقاء آمادگی عملیاتی و تعاملات و کاهش آسیب پذیری، شعار من یک انقلابی ام نیز باید در همه کارها سرلوحه مرزبانان قرار گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه با بیان اینکه مرزبانی رده‌ای در خط مقدم نظام است، خاطرنشان کرد: باید سنگرها، گشت ها، کمین ها و برنامه های اصلی و عملیاتی بر اساس اصول نظامی و دفاعی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟