شارژ یک میلیون تومانی جهت ورود به طرح ترافیک خلاف قانون است

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در واکنش به دستورالعمل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی‌ بر الزام شهروندان به شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی جهت صدور مجوز طرح ترافیک، اظهار کرد: این کار خلاف قانون Law است، زیرا طبق قانون هر کسی که می‌خواهد وارد محدوده طرح ترافیک شود باید به همان میزان تعیین شده هر ورود به طرح، هزینه و پول پرداخت کند و در حساب شهروندی خود به آن میزان پول داشته باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم اجبار کنیم کسی حتما یک میلیون تومان در حساب شهروندی خود داشته باشد، گفت: اینکه هر کس چقدر در حساب شهروندی‌اش پول داشته باشد، به کسی ربط ندارد و کسی نمی‌تواند برای آن رقم تعیین کند و هر کس چنین حرفی بزند سخن غیرقانونی زده است.

وی تصریح کرد: هر بخشنامه‌ای هم که اعلام کرده است باید در حساب شهروندی یک میلیون تومان شارژ باشد، خلاف مصوبه و غیرقانونی است.

علیخانی در پایان خاطرنشان کرد: ما در جلسه کمیسیون این موضوع را مطرح می‌کنیم و تذکر می‌دهیم تا این دستور لغو شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 371181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟