هشدار در مورد استقرار در کنار رودخانه هادر روز طبیعت/ آب چشمه ها و رودخانه ها را نخورید

حسین درخشاناظهار داشت:با توجه به اینکه هواشناسی Meteorology برای فردا در برخی نقاط کشور پیش بینی بارش های رگباری را کرده است بهتر است هموطنان در این استان ها از توقف در کنار رودخانه ها خودداری کنند. همچنین بهتر است در این روز مراقب کودکان خود در کنار رودها باشند تا با ورود به حریم آب برای آنها اتفاق ناگواری رخ ندهد.

وی ادامه داد: هموطنان پس از انجام تفریح در طبیعت و به هنگام بازگشت خود مراقب باشند تا آثار تخریبی مانند زباله یا صدمه به جنگل را از خود برجای نگذاشته و در صورتی که در جنگل حضور دارند با ریختن آب روی آتش از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند. همچنین زباله های خود را از داخل طبیعت خارج و درون سطل های زباله قرار دهند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر افزود: هموطنانی که به دامن طبیعت می روند حتما با خود آب آشامیدنی همراه داشته باشند و از خوردن آب رودخانه ها و چشمه ها خودداری کنند.

درخشان از رانندگان خواست با توجه به تلاقی موج بازگشت مسافران و حضور هموطنان در مناطق اطراف شهر، به دلیل ترافیک های سنگین ایجاد شده باک خودرو خود را پر کنند.

وی با بیان اینکه فردا تمامی تیم های امدادی در آماده باش هستند، گفت: در صورتی که برای هریک از هموطنان مشکلی به وجود آمد با شماره تلفن های 125 آتش نشانی، 115 اورژانس و 112 هلال احمر برای امدادرسانی تماس بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 369661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟