تهیه کننده سینما: به شرق کشور هم سفر کنید

جواد نوروزبیگی گفت: در چند سال اخیر از فضای گردشگری شرق کشور غفلت شده و بیشتر مردم تمایل دارند به شهرهای شمالی سفر کنند.
وی با بیان اینکه استان های سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی دارای جاذبه های گردشگری هستند، تاکیدکرد: دیدن مردم خونگرم سیستان وبلوچستان و آشنایی با آداب و رسوم آنها، بازدید از اماکن تاریخی این استان و سایر استان های شرق کشور در ایام نوروز فرصت مناسبی است تا با جاذبه های گردشگری این مناطق آشنا شویم.
نوروزبیگی ادامه داد: باید مردم را تشویق کرد تا از ازدحام سفر به شهرهای شمالی در ایام نوروز فاصله گرفته و به سمت سایر شهرهای دیدنی بروند.
تهیه کننده فیلم سینمایی Movie «جاودانگی» وضعیت سینما Cinema در سال گذشته را مطلوب دانست و تصریح کرد: کمبود سالن های سینمایی از معضلات اساسی صنعت سینما است زیرا این مساله باعث شده تعداد زیادی از فیلم ها یا در نوبت اکران بمانند و یا کمتر دیده شوند. با توجه به اهمیت و کارکرد سینما در جامعه، لازم است به این هنر Art هدفمند بیشتر توجه و زمینه و بسترهای شکوفایی آن در جامعه توسط دولت فراهم شود.
نوروزبیگی، ساخت سالن های سینمایی لازم و کافی و ارتقای تولیدات باکیفیت را از مهمترین زیرساخت ها مورد نیاز سینما بیان کرد و گفت: اکنون با توجه به فروش خوب فیلم های سینمایی که به اکران عمومی در می آیند، رضایت مندی میان سرمایه گذاران و فیلمسازان از لحاظ اقتصادی بوجود آمده و انتظار می رود که دولت بیش از پیش به ساخت سالن های سینمایی مورد نیاز کمک کند.
وی افزود: مردم شهرهای مختلف کشور نباید از تماشای فیلم در سالن های سینمایی محروم باشند و ساخت سالن یکصد نفری نیز می تواند خواسته مردم را برآورده کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟