ترافیک در جاده کندوان سنگین است

مهدی صفایی روز پنجشنبهافزود: اکنون ترافیک در هر 2 مسیر شمال به جنوب و برعکس کندوان حد فاصل مرزن آباد تا تونل کندوان سنگین است.

وی ادامه داد : وضعیت ترافیک در حد فاصل دزدبن تا ولی آباد و محدوده شهر مرزن آباد ، سیاه بیشه ، پل Bridge زنگوله و هزارچم نیز به مراتب سنگین تر از بقیه مسیرهاست.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از رانندگان خواست با توجه به ترافیک سنگین در مسیر ، با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.

وی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر این جاده در مازندران در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

کرمعلی اسدی ، مسئول ایستگاه هواشناسی Meteorology سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 22 درجه سانتی گراد است.

حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 369114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟