5 محور مواصلاتی تا اطلاع ثانوی مسدود است

سرهنگ رحمانی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی کشور کاهش پیدا کرده است به این ترتیب در محور جنوب به شمال محور کرج-چالوس و مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده تونل کندوان و دوزدوزان تا مرزن آباد شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: در محور هراز نیز از پلور تا آبسک ترافیک سنگین و در طول مسیر شاهد ترافیک پرحجم هستیم. همچنین در محور جنوب به شمال فیروزکوه شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی ادامه داد: در آزادراه تهران-قم در هر دو مسیر رفت و برگشت و مسیر سلفچگان-قم ترافیک پرحجم مشاهده می شود. در مسیر قزوین-رشت محدوده لوشان، منجیل و رودبار ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس Police راهور ناجا با اشاره به ترافیک پر حجم در دو طرف مسیر قزوین-رشت، قزوین-زنجان و کرج- قزوین افزود: در محورهای ملک آباد-مشهد و تربت حیدریه در هر دو مسیر شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی درخصوص مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی با اشاره به مه گرفتگی در اکثر مسیرهای استان های گیلان و اردبیل گفت: برای استان های گیلان، اردبیل، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی و زضوی و گلستان وزش باد شدید پیش بینی شده است که نیاز است رانندگان به نکات ایمنی هنگام وزش باد شدید دقت داشته باشند.

رحمانی تاکید کرد: تردد کامیون و کامیونت تا اطلاع ثانوی در محورهای هراز و فیروزکوه به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

5 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

رحمانی همچنین از انسداد 5 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی خبرداد که عبارتند از:

-محور "اولنگ –شاهرود" در استان های گلستان و سمنان

-محور "دیزین-شمشک" در استان های تهران و البرز.

-محور فرعی "گنجنامه-تویسرکان" در استان همدان.

- محور "دره شهر-پلدختر"؛ محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

-استان خوزستان محور "شوش-فتح المبین" به علت طغیان رودخانه و تخریب پل.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 369110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟