در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ چهارم فروردین ماه سال ۹۷ مشاهده کنید.

طبق آخرین گزارشات دریافتی ترافیک در جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ و سه راهی دیزین تا تونل کندوان نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان و در جنوب به شمال محور هرازمحدوده پلور تا گزنک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

همچنین در جنوب به شمال محور فیروزکوه طول محور پر حجم و روان و در آزادراه قزوین-رشت محدوده رودبار تا لوشان پر حجم و روان است.

بر اساس این گزارش در استان قزوین آزادراه‌های کرج – قزوین، قزوین –رشت و قزوین – زنجان طول محور پر حجم و روان، در غرب استان تهران محدوده عوارضی تهران –قم پر حجم و روان، استان خراسان رضوی محور‌های قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه – مشهد پر حجم و روان، استان اصفهان محور‌های اصفهان – دلیجان و اصفهان - کاشان پر حجم و روان آذربایجان شرقی محور‌های تبریز – آذرشهر، تبریز – مرند و تبریز – میانه پر حجم و روان و استان فارس محور‌های اصفهان – شیراز، بوشهر - شیراز و بندرعباس – شیراز طول محور پر حجم و روان است.

گفتنی است: محور‌های شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد شنبه ۴ فروردین و نیز روز‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز‌های ۴، ۱۲،۱۳ و ۱۷ فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است.

آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده ها

در شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۷۸ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی،سامانه‌های ترددشمار وگشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَذکرشده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی درجریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۷۸ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۷ درصد افزایش را نشان می دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۵.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

کشته شدن هر 2 ساعت 1.5 نفر در جاده ها

جانشین رئیس پلیس Police راهور ناجا گفت: طبق آمار در سومین روز سال نو، هر ۲ ساعت، ۱.۵ نفر کشته و ۴۰ نفر زخمی شده‌اند.

سردار موسی امیری جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از تقارن ۲ موج رفت و بازگشت سفرها در روز چهارم فروردین خبر داد و گفت: همین عامل کار پلیس را دشوار می‌کند و توصیه می‌کنیم رانندگان صبر و حوصله بییشتری داشته باشند.

وی افزود: طبق آمار در سومین روز سال نو، هر ۲ ساعت، ۱.۵ نفر کشته و ۴۰ نفر زخمی شده‌اند که جا دارد، رانندگان بیش از پیش رعایت کرده و نوروز خود را تلخ نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟