سرهنگ نادر رحمانی گفت: در حال حاضر در محدوده جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا تونل ۵ و محدوده، ولی آباد تا پل Bridge زنگوله ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: در محدوده جنوب به شمال محور هراز از محدوده آبشار تا تکاور و از تکاور تا شنگولده نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس Police راهور در خصوص سایر مسیر‌هایی که دارای ترافیک پر حجم هستند خاطرنشان کرد: اکنون در محدوده جنوب به شمال محور فیروزکوه ترافیک در طول محور پر حجم و روان است ضمن اینکه در باند شمالی آزادراه تهران – کرج از شهرک جهان نما تا پل فردیس نیز ترافیک پرحجم است.

رحمانی ادامه داد: در باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین از پل فردیس تا مهرویلا، غرب استان تهران و در آزادراه تهران - قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی، باند شمالی آزادراه قزوین - کرج و قزوین – زنجان و جنوب به شمال محور قزوین - رشت در طول مسیر ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه " سایر محور‌های مواصلاتی از ترافیکی روان برخوردار هستند" اظهارکرد: در سایر مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور ترافیک روان و وضعیت جوی مطلوبی گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟