خسارت سالانه 50 هزار میلیاردی حوادث رانندگی به کشور

علی اصغر پیوندی در مراسم افتتاح طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سازمان جوانان در پایگاه شهید علی هاشمی اهواز گفت:هلال احمر بر اساس وظایف ذاتی اش در حوادث Accidents طبیعی و غیرطبیعی همیشه در کنار مردم است و تحقق این وظیفه جز با حمایت و همراهی داوطلبان،امدادگران،جوانان و مردم امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: ۱۰۰۰ پایگاه ثابت و موقت در مبادی ورودی شهرها راه اندازی شده است و داوطلبان جمعیت در این پایگاه ها آموزش های مختلف و اصلاح رفتار ترافیکی مردم و فرهنگسازی با هدف کاهش سوانح رانندگی را در دستور کار قرار داده اند.

براساس اعلام جمعیت هلال احمر، رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ما باید قدردان جوانان باشیم، گفت: واقعیت این است که اساس کار جمعیت ارتباط با مردم است و فاصله گرفتن از این مهم، ما را از رسیدن به اهداف بشردوستانه جمعیت دور می کند.

پیوندی با اشاره به حوادث رانندگی و ضرورت پیشگیری از وقوع این تصادفات گفت:حوادث رانندگی هر سال۵۰ هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می کند و اگر فکر اساسی برای این موضوع نکنیم و همه با هم برای کاهش سوانح منسجم نشویم خطرهای جدی همه ما را تهدید خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟