آماده باش پلیس تهران در نوروز 97/ افزایش سرقت از منازل در شهرها و خودروهای مسافران در نوروز

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در برنامه تلویزیونی صبح دیگر که امروز(پنجشنبه) از شبکه آموزش پخش شد، اظهار کرد:‌ هزاران گشت خودرویی، موتوری و پیاده پلیس برای ایام نوروز 97 در حال آماده باش هستند.


وی ادامه داد: در چهارشنبه سال جاری با کاهش ۱۲۰ درصدی حوادث Accidents مواجه بوده ایم و  کمتر از ۱۰ خودرو توقیف که به پارکینگ منتقل و تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می شود.

 از اول اسفند تمهیدات انتظامی جهت برقراری امنیت مراکز تجاری و مدیریت ترافیکی اجرا شده است.

وی تاکید کرد:  دست فروشان نیز که عمدتا افراد کم بضاعت هستند در فضاهایی که برایشان در نظر گرفته شده است با رعایت نظم و قوانین به کسب و کار مشغول می شوند.

 از ساعت ۳ بامداد روز جاری برای تسهیل عبور و مرور مسیرهای منتهی به بهشت زهرا نیروهای پلیس Police راهور در آماده باش بوده اند.

۳۱۳ ایستگاه نوروزی تجهیز کرده ایم که از مبادی ورودی و خروجی تا مرکز شهر و مراکز تفرجگاهی و سیاحتی و زیارتی جا نمایی شده اند و به همراه هزاران گشت خودرویی، موتوری و پیاده امنیت شهر را تامین خواهند کرد.

" فعالیت پلیس تهران از ۲۸ اسفند لغایت ۱۵ فروردین به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت."

سردار رحیمی گفت: متاسفانه نگهداری طلاجات در منزل افزایش یافته است که سارقان را به ارتکاب سرقت Stealing منزل ترغیب بیشتری می کند .

 سرقت منزل در تهران و سرقت خودرو در مسافرت از جرایم متداول در ایام تعطیلات می باشد که لازم است شهروندان محترم با توجهات خود ما را در پیشگیری از سرقت ها یاری کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت:  در ایام تعطیلات در شهر تهران با رانندگانی که با سرعت غیر مجاز حرکت کنند برخورد می شود و حتی در جایی که قانون Law تعیین کرده خودرو به پارکینگ منتقل می شود.

 به جهت کنترل سرعت رانندگان در بزرگراه های تهران، از دوربین های دستی بیشتری نیز استفاده خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟