رشته های زیانده دانشگاه آزاد از سال آینده حذف می شوند

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، عبدالرسول پورعباس در پانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: باید درآمد‌های غیرشهریه‌ای و ظرفیت تخفیف‌های دانشجویی را به طور جدی پیگیری کنیم.

وی افزود: ۲۲ سامانه اداری مالی دانشگاه راه‌اندازی شده و از ابتدای سال آینده تمام فعالیت‌های دانشگاه نیز براساس این سامانه‌ها و به صورت ثبت دستی انجام می‌شود و سپس با راستی‌آزمایی، سامانه سیستم ثبت دستی کنار گذاشته می‌شود.

معاون توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه عملیاتی به طور جدی پیگیری خواهد شد و در صورت لزوم اصلاحیه بودجه‌ای خواهیم داشت و چیزی که تصویب می‌شود، عملیاتی خواهد شد.

پورعباس اظهار داشت: از نظر ما و سیاست‌های دانشگاه، واحد زیانده نداریم بلکه رشته‌های زیانده داریم که سال آینده این رشته‌ها را حذف خواهیم کرد.

وی گفت: ما تعهد داریم که دانشجو را با شرایط جامعه وفق دهیم، برنامه‌های آموزشی باید با کارآفرینی و اشتغال همراه شود و هدایت دانشگاه باید به سمت جامعه، نظام و انقلاب باشد، پیش‌بینی ما این است که ۵۰ درصد درآمد دانشگاه تا سه سال آینده باید غیرشهریه‌ای باشد و بودجه کارآمد تعهدی را داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟