جلسه یک محاکمه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، رئیس دادگستری شهرستان کهنوج در حاشیه برگزاری اولین جلسه دادگاه انقلاب این شهرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت:با توجه به اینکه متهم به اتهام دیگری در زندان Prison شهرستان بم در حال تحمل حبس بود، تصمیم برآن شد جلسه دادگاه باحضور مستشاران دادگاه انقلاب اسلامی و با حضور وکیل مدافع متهم و همچنین نماینده دادستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

سالاری افزود:در این جلسه اظهارات متهم، وکیل مدافع و نماینده دادستان استماع و سپس ختم جلسه اعلام شد.

رئیس دادگستری شهرستان کهنوج اعلام کرد:طی دو ماه گذشته دفتر خدمات الکترونیک قضائی و مرکز مشاوره خانواده در دادگستری کهنوج راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان ساخت:مرکز مشاوره خانواده در راستای پیشگیری و کاهش پدیده شوم طلاق آماده ارائه خدمات به زوج‌های جوان از قبیل: آموزش‌های پیش از ازدواج وآموزش مهارت‌های زندگی برای اقشار مختلف مردم است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه همواره حفظ حرمت، شان وکرامت انسانی مراجعان به دستگاه قضا در سرلوحه کار مجموعه قضایی کهنوج قرار دارد، بیان داشت:دادگستری شهرستان کهنوج با برخورداری از کادر قضایی واداری مجرب و باسابقه، طی سال جاری خدمات قضائی ارزشمندی را به مردم شریف کهنوج ارائه نموده است.

شایان ذکر است دادگستری استان کرمان یکی از دادگستری‌های پیشگام کشور در حوزه استفاده از فناوری اطلاعات است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟