پردیسان خانه همه فعالان و سمن‌های محیط زیست است

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، کاوه مدنی در هشتمین نشست ملی شبکه های استانی سازمان‌های غیر دولتی محیط زیست و منابع طبیعی که امروز برگزار شد،اظهارکرد:با توجه به شرایط اخیر حوزه محیط زیست، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی برای فعالان این حوزه ایجاد شده، اما «آن را که حساب پاک است ، از محاسبه چه باک است». ما اطمینان داریم در راستای امنیت و منافع ملی گام بر می داریم و البته کاملا باید هوشیار باشیم تا از هر سوء استفاده‌ای جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: هیچ نهاد امنیتی یا دولتی تمایل ندارد و نمی‌خواهد فعالیت‌های محیط زیستی که در مسیر امنیت و منافع ملی است، تعطیل شود.

به گفته مدنی ، دولت باور دارد به‌تنهایی نمی‌تواند مسایل و چالش‌های محیط زیست، آب و کشاورزی را بر طرف کند و نیازمند مشارکت مردم است.

وی افزود: بسیاری از مجموعه اتفاقات ناخوشایند در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، محصول بی اخلاقی است.

به گزارش کانال تلگرامی سازمان حفاظت محیط زیست،مدنی در پنل تخصصی با نمایندگان دستگاه و شبکه‌های سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی گفت: در جامعه فعالیت می‌کنیم که کار حزبی، گروهی و تیمی را به خوبی نیاموخته است بنابراین در این فضا و تا زمانی که بیاموزیم اگرچه تعدد احزاب و تیم‌ها خوب است اما اگر هر کس به‌تنهایی یک حزب و گروه تشکیل بدهد، به جایی نمی‌رسیم. تلاش می‌کنیم تا همه را به رسمیت بشناسیم و از تمام ظرفیت و سرمایه های اجتماعی بهره بگیریم.

وی در پایان گفت: تا رسیدن به جایگاه و فضای درست در فعالیت‌های مدنی، موظف هستیم برای آموزش فعالیت‌های گروهی و تیمی و احترام به افکار متفاوت و متضاد تلاش کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 361832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟