حریق در ساختمان وزارت نیرو می‌توانست به فاجعه ملی تبدیل شود

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمدعلی نجفی در آخرین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران در سال ۹۶ - که عصر امروز با حضور دستگاه‌های مختلف در مرکز فرماندهی و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد- گفت: در ماه‌های اخیر حوادث Accidents و رویدادهای مختلفی داشتیم که عوامل مدیریت شهری در آن نقش پررنگی داشتند که باید به این خاطر از آنان تقدیر کرد.

وی با اشاره به حادثه Incident حریق در ساختمان متعلق به وزارت نیرو اظهار کرد: این حادثه می‌توانست همچون پلاسکو به یک فاجعه ملی تبدیل شود اما با عملکرد خوب دستگاه‌های مختلف از وقوع آن جلوگیری شد. پلیس Police راهور در این حادثه با اعمال محدودیت‌های ترافیکی همچنین روان سازی ترافیک به گونه‌ای عمل کرد که نه در صحنه حادثه مشکلی ایجاد شد و نه مشکلی در ترافیک به وجود آمد.

نجفی با بیان اینکه آتش نشانی هم عملکرد خوبی داشت، گفت: عوامل آتش نشانی اقدامات خوبی را انجام دادند و برخی از آنها ۴۸ ساعت در محل حضور داشتند و با اقدامات این عزیزان بود که حریق کنترل شد و موفق شدیم تا ساختمان را بدون آنکه دچار ریزش شود در اختیار وزارت نیرو قرار دهیم.

شهردار تهران با بیان اینکه ما عادت داریم هر جا بحرانی رخ می‌دهد شروع به خالی کردن دل مردم کنیم، گفت: اگر در جایی دستگاه‌ها عملکرد خوبی داشتند باید در این زمینه صحبت و اطلاع‌رسانی کنیم. حادثه حریق در ساختمان وزارت نیرو از جمله این موارد بود. شاید خیلی‌ها ندانند اما کم کردن دمای ساختمان در آن شرایط کار بسیار دشواری بود که انجام شد. این حادثه می‌توانست به راحتی شبیه به حادثه‌ای مشابه پلاسکو شود اما با اقدامات تمام دستگاه‌ها از جلوگیری شد.

شهردار تهران در پایان این نشست از شماری از مسئولان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور تقدیر کرد که به دلیل عدم حضور برخی از آنان، نمایندگان این افراد تقدیرنامه‌شان را دریافت کردند.

اسماعیل نجار - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، سردار حسین رحیمی - رئیس پلیس شهر تهران، باقری - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، سردار مهماندار - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران، پیرحسین کولیوند - سرپرست اورژانس کشور، داوری - مدیرعامل آتش نشانی تهران از جمله افرادی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 3 محیط زیستی در پرواز مرگ بودند + عکس و گفتگو

بازیگر مشهور ترکیه‌ای، عموزاده قطب دراویش آشوبگر؟!+ تصاویر

نقشه هولناک برای عروس و داماد جوان در اتاق حجله + عکس

وقتی مرد 67 ساله تهرانی به زن دومش شک کرد / تماس های مرموز داشت! +عکس

حمله زن خشمگین به معشوقه جوان شوهر+ عکس

فیلم لحظه خداحافظی 2 خواهر قبل از خودکشی از طبقه دهم +عکس 16+

زن جوان در کولاک برفی به کوه دنا رفت! / عزیز از دست رفته اش مسافر هواپیمای مرگ بود + فیلم

عجیب ترین پرونده طلاق در سبزوار / زن جوان برنده شد

همسرم در شرایط روحی بدی است / حامد با نقشه شوم وارد خانه ام شد!

آتش نشانی که به گفتن دروغ اعتراف کرد! / نوجوان داخل پتو را به بیمارستان بردم

اقدام وحشیانه یک مرد با پسر 10 ساله در سرویس بهداشتی عمومی + فیلم و عکس

رضا پس از چند شب مرا رها کرد / شب بود که مرد غریبه هم به اتاقم آمد!

دختری 4 سال برده کثافت کاری های این مرد بود! + عکس

مرگ وحشتناک در بیمارستان / زن بیمار به جای آب اسید خورد + عکس

قتل ورزشکار پرورش اندام با شلیک مأموران قلابی

عمو برقی قلابی از مشترکان سیدخندان و پاسداران کلاهبرداری می‌کرد

کدخبر: 360375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟