جاده چالوس فردا یکطرفه می شود

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سرهنگ قدمی رئیس پلیس Police راه مازندران گفت:آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۴ اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و جمعه از جاده هراز ممنوع شد.

وی گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۴ اسفند از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت‌ها به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۵ اسفند از جاده‌های کرج، چالوس، هراز، سوادکوه، جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

وی گفت: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه Incident ساز و همراه داشتن تجهیزات زمستانی رانندگی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 359705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟