پیام تسلیت شورای شهر تهران در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، علی اعطا، عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پیامی نوشت:

«انا لله و انا الیه راجعون»

حادثه جانکاه و دردناک جان باختن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در سانحه دلخراش سقوط Fall هواپیما تهران - یاسوج، ملت ایران را داغدار کرد.

این ضایعه غم انگیز را به عموم ملت ایران، به ویژه به خانواده‌های داغدیده این عزیزان، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای جانباختگان آرامش و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

همچنین سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست در واکنش به حادثه Incident در کانال تلگرامی خود نوشت:

انا للّه و انا الیه راجعون

با کمال تأسّف و تأثّر، سانحه دلخراش و دردناک سقوط هواپیما تهران – یاسوج بار دیگر ملت شریف ایران را داغدار کرد و جامه سیاه بر تن آنان نشاند.

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با ملت شریف ایران، از درگاه یگانه هستی‌بخش مسئلت می‌کنم تا از خزانه غیبش و به لطف و کرمش، برکات و عنایات خویش را بر خانواده‌های داغدار این حادثه نازل فرموده و تحمّل این مصیبت را برای آنها آسان فرماید.

در پیام تسلیت محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به خانواده جانباختگان هواپیمای مسافربری آسمان آمده است:

حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافری‌بری و جان باختن جمعی از هم وطنانمان موجب تالم و تاثر گردید. این حادثه تلخ و ناگوار را به خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت می‌‌گوییم و از خداوند منان مغرفت الهی را طلب می‌کنیم.

مرتضی الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها هم در پیام خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج موجب تاسف و تاثر گردید. بدیهی است تحمل این مصیبت جز در سایه صبوری و بردباری و یاد خداوند سبحان امکان‌پذیر نخواهد بود.

از مسئولان امر انتظار می رود به منظور پیشگیری از بروز سوانح مشابه، در اسرع وقت دلایل اتفاق رخ داده را شناسایی کرده و تمهیدی بیندیشند امنیت و جان شهروندان در معرض مخاطره قرار نداشته و هربار به دلیل غفلت و کاستی، شاهد عزادار شدن ملت شریف ایران نباشیم.

برای جان باختگان این سانحه، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان، خانواده های داغ دیده و همچنین ملت ایران، صبر و شکیبایی آرزو می‌نمایم.

زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای تهران نیز در تلگرام Telegram خود نوشت: سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن جمعی از شهروندان عزیز که موجب جریحه‌دارشدن دوباره احساسات ملت ایران گردید را به خانواده‌های داغدار و همه شهروندان عزیز تسلیت می‌گویم و برای آن درگذشتگان مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

مجید فراهانی، عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران نیز در پیامی نوشت:

انا لله انا الیه راجعون "

دوباره غم و دوباره اندوه بر چهره سرزمین ایران نشست ،با چشمانی اشک بار و قلب هایی پر از اندوه یک بار دیگر به مام وطن تسلیت می گوییم.

سانحه تلخ و سوزناک سقوط هواپیمای تهران یاسوج که منجر به جان باختن ۶۰ تن از هموطنانمان شد را به خانواده های این عزیزان تسلیت و تعزیت و از درگاه حضرت باری تعالی غفران و رحمت واسعه برای جان باختگان مسئلت می کنم.

امید است دولت و مسوولین هواپیمایی با ارائه گزارشی از دلایل و علل وقوع این حادثه به ملت شریف ایران علاوه بر شفاف سازی تدبیری بیندیشند که از این پس شاهد وقوع چنین حادثه هایی نباشیم و این تدبیر ،امید را به کارامدی و دغدغه مندی مسوولین نسبت به سرنوشت احاد ملت جامعه ایران پررنگ تر کند .

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

الهام فخاری، رئیس کمیته اجتماعی و اعضای کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در پیامی آورده است:

به نام پروردگار

حادثه تاسف‌بار و فاجعه پرواز تهران-یاسوج هواپیمایی آسمان امروز بار دیگر ‌ایرانیان را به سوگ نشاند. با همدردی با خانواده درگذشتگان سانحه دلخراش پرواز تهران یاسوج ، درگذشت همراه دانش‌پژوه، خلاق و پرامیدمان، دکتر عبدالرضا کردی عضو پرتلاش جامعه روان‌شناسان ایران و نهادهای روان‌شناسان در سطح جهانی، عضو موثر کارگروه توان یابان کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و رئیس فرهنگسرای ملل را به خانواده ایشان، جامعه روان‌شناسان و روان‌درمانگران ایران، شهروندان تهران و همکاران شورای شهر تسلیت عرض می نماییم.

محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز در پیامی نوشت:

اناالله و اناالیه راجعون

سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران - یاسوج که منجر به فوت تعدادی از هموطنانمان شد موجب تاسف و تالم فراوان گردید و بازهم قلب ایرانیان را اندوهگین و داغدار کرد.

ضمن ابراز همدردی با خانواده‌‌های داغدیده، این مصیبت را به ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر تهران نیز در توییتر خود نوشت: جان‌ باختن تعدادی از هموطنان‌ عزیزمان را در سانحه دردناک سقوط هواپیمای یاسوج - تهران تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان داغدارشان صبر آرزومندم.

زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر نیز در توییتر خود یادآور شد: زمانی که دولت را برای هواپیماهای تازه خریداری شده مورد تمسخر قرار داده و برجام را نفی و مذمت می‌‌کردیم،‌ آیا ترس و وحشت ۶۶ مشافر و خدمه هواپیمای آسمان را در ذهن‌مان مجسم نکردیم؟

در پیام تسلیت سیدحسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و جان باختن مسافران این پرواز آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شد، بار دیگر ایرانیان را به سوگ نشاند و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده و عرض تسلیت به بازماندگان و ملت شریف ایران از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.

حسن خلیل‌آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در توییتر خود نوشت: خداوند متعال کاپیتان،‌ مهمانداران، امنیت پرواز و سایر خدمه و مسافران این سانحه هوایی را بیامرزد و به خانواده‌هایشان صبر اعطا فرماید. هر روز عزادار غمی جانکاه هستیم،‌ به‌راستی علت این همه مصیبت چیست؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 358978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟