کاهش 4 درصدی سرقت در استان البرز نسبت به میانگین کشوری

سردار محمد شرفی صبح امروز در آیین «کوپ» که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، گفت: چند هدف را به مناسبت ایجاد امنیت در کشور دنبال می‌کنیم.

وی افزود: طی این برنامه سعی داریم عملکرد کلانتری و دستگاه‌های که بیشترین خدمات‌رسانی رادارند به ارزیابی کنیم.

رئیس پلیس Police پیشگیری ناجا بیان کرد: همچنین از دیگر اهداف این برنامه ابلاغ آخرین تدابیر فرماندهی به نیروهای پلیس در این فصل از سال است.

سردار شرفی بابیان اینکه دریافت مطالبات و انتظارات پلیس استان البرز به انجام رسید، تأکید کرد: برنامه‌هایی جدید به‌صورت مکتوب و شفاهی طی این برنامه به نیروهای مستقر در استان البرز اعلام شد.

وی در رابطه با عملکرد استان البرز خاطرنشان کرد: سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم Crime در استان البرز موفق بوده است و جرائمی مانند سرقت‌های مسلحانه کاهش‌یافته است.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری ناجا، میزان سرقت Stealing در استان البرز نسبت به میانگین کشوری 4 درصد کاهش داشته است.

سردار شرفی در ادامه بیان کرد: استان البرز همچنین موفق شده است در بحث کشف جرائم، سرقت‌ها و قتل‌ها به‌خوبی عمل کند.

وی اظهار کرد: بیش از 70 درصد از افراد دستگیر شده دارای تکرار جرم بودند و این اقدام نشانگر هدفمند بودن فعالیت‌های پلیس استان البرز است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه خدمات قضایی در استان البرز افزایش داشته است، متذکر شد: در صورتی‌ که حکم مجرمان دستگیرشده به‌درستی اجرا نشود، به تکرار جرم منجر می‌شود و در این استان شاهد هستیم که اجرای احکام نسبت به ماه‌های گذشته افزایش داشته است.

سردار شرفی با اشاره به اینکه برای مناسبت‌ها برنامه‌های مفصلی پیش رو است، گفت: امیدواریم برای 22 بهمن مردم به‌صورت یکپارچه حضور یابند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی در دستور کار پلیس قرارگرفته است که برای مثال می‌توانیم به برنامه‌ریزی برای چهارشنبه پایان سال و تعطیلات نوروز اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 355773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟