رفع مشکل وام دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، منصور غلامی روز یکشنبه با اشاره به آخرین وضعیت علمی کشور، گفت: دانشجویان کشور در سال های اخیر در پژوهشگاههای علمی به دستاوردهای خوبی رسیده اند. آخرین مورد هم ماهواره تحقیقاتی دانشگاه صنعتی شریف است که برای بررسی ها و تحقیقات معدن و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تحقیقات اینگونه می تواند مشکلات کشور را شناسایی و رفع کند.

وزیر علوم در مورد سرعت رشد علم کشور، گفت: در سال گذشته میلادی از نظر سرعت رشد علم در رتبه دوم قرار داریم. در همین حال جایگاه کشورمان از نظر تولید علم در رتبه 16 دنیا قرار دارد.

غلامی در مود موضوع صندوق رفاه و وام های دانشجویی گفت: وام های دانشجویی در حال پرداخت است و دانشجویانی که برای تحصیل باید شهریه پرداخت کنند، می توانند با استفاده از وام های دانشجویی که بازپرداخت آن در سال مالی تحصیلی است، به تحصیل خود ادامه دهند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات وام دانشجویی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، گفت: پس از اینکه متوجه شدم وام دانشجویی به دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور پرداخت نشده است، بلافاصله موضوع را پیگیری کردم. با دستوری که به رئیس دانشگاه دادم مشکلات دانشجویان دکتری این دانشگاه برای دریافت وام رفع شده و به زودی دانشگاه وام دانشجویی را پرداخت می کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 353914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟