هیچ یقه سفید دولتی در قاچاق موادمخدر نقش ندارد

سردار محمد مسعود زاهدایان رئیس پلیس Police مبارزه با موادمخدر در حاشیه همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۷ اظهار کرد: گسترده کردن اشراف اطلاعاتی، برخورد با شبکه‌های قاچاق Contraband مواد مخدر، پاکسازی شهر‌ها، جمع آوری معتادان متجاهر و تحویل آن‌ها به مراجع قضایی از اولویت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در سال ۹۷ است.

وی در خصوص دخالت یقه سفید‌ها در قاچاق موادمخدر گفت: در دستگاه‌های دولتی چنین مواردی نداریم و یک وفاق کلی و عزم جدی در مسئولان در رابطه با مبارزه با موادمخدر وجود دارد و همچنین یک هم افزایی و عزم جدی را در مسئولان جمهوری اسلامی ایران در این راستا شاهد هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: البته گردش مالی زیاد در قاچاق موادمخدر باعث جذب افراد شده است، اما پلیس به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند. ما امنیتی در کشور ایجاد نمی‌کنیم که به راحتی به نیروی انتظامی ضربه وارد شود.

سردار زاهدیان در رابطه با تعداد پرونده‌های پولشویی موادمخدر گفت: در زمینه پولشویی موارد مختلفی وجود دارد و پلیس انواع شیوه‌های پولشویی را شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌کند. پلیس در سال گذشته تمام تلاش خود را برای برخورد با منابع اقتصادی قاچاقچیان کرده است و اداره مبارزه با پولشویی هم در پلیس مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است.

وی در رابطه با برخورد با کمپ های ترک اعتیاد غیر مجاز گفت: با مواردی که به ما اطلاع داده شوند، برخورد می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟