هاشمی: قضاوت درباره مدیریت قبلی شهرداری نباید خارج از انصاف باشد

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای سی‌وهفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حضور محمدعلی نجفی در جلسه امروز اظهار کرد: 140 روز از انتصاب آقای نجفی به سمت شهرداری تهران با اجماع بی‌نظیر اعضای شورای شهر تهران می‌گذرد و قرار است در جلسه امروز و براساس مصوبه شورای شهر تهران وی گزارشی را از سند تحویل و تحول وضعیت شهرداری تهران در پایان دوره چهارم و اتمام مسئولیت شهردار پیشین به اعضا ارائه دهد.

وی تصریح کرد: بررسی دقیق عملکرد دوره گذشته مدیریت شهری در زمینه‌های مختلف اعم از شهری، حمل‌ونقل، اقتصادی، مالی، منابع انسانی، اجتماعی، فرهنگی و فنی، عمرانی، هوشمندسازی، سلامت اداری، مسئله تاب‌آوری شهر نیاز به زمان و اختیارات قانونی بیشتری دارد تا گزارشات مبسوطی ارائه شود.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم ارائه گزارشات تفریغ بودجه است که در این زمینه شهرداری با تأخیر زمانی روبه‌رو است و شورا نیز ابزار کمتری در اختیار دارد تا نظارتی بر عملکرد شهرداری داشته باشد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: طبیعی است قضاوت Judgment ما نسبت به دوره گذشته باید براساس انصاف و واقع‌بینانه باشد و نباید نگاه افراطی و تفریطی به مسائل داشته باشیم و تمامی مسائل را سیاه‌نمایی کنیم چرا که نقاط مثبت و نقاط ضعف کنار یکدیگر دیده شود.

وی افزود: ان‌شاءالله رویکرد این دوره از مدیریت شهری تا پایان دوره ادامه داشته باشد و این در حالی است که اگر ما به دوره گذشته اعتقاد داریم قاعدتاً انتقاد به این دوره از مدیریت شهری نیز کم‌کم شروع خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 347036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟