برای دفاع از حقوق صنفی و معیشتی روزنامه نگاران اهتمام جدی داریم

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران که در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش شده است که مشکلات روزنامه نگاران تشدید نشود.

وی اضافه کرد: تلاش ما در دولت تدبیر و امید بر توسعه تشکل‌های صنفی استوار است و در عمل نیز در این دولت تشکل‌های کارگری با رشد 50 درصدی روبرو بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: رشد کمی و کیفی تشکل‌های کارگری می‌تواند به پیگیری مطالبات جاری کارگران کمک کند و توسعه تشکل‌ها به منظور تبادل نظر، مسائل صنفی و پیگیری حقوق اعضا همواره مورد توجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

ربیعی یادآور شد: عضو جامعه رسانه ای بوده‌ام و با همکاران رسانه‌ای نیز در ارتباط هستم و مشکلات معیشتی و مسائل حرفه‌ای این قشر از افراد جامعه را به خوبی می‌شناسم و تلاش می‌کنیم تا حد ممکن و تا جایی که امکان دارد نگذاریم مشکلات تشدید شود و برای پیگیری این مسائل با همکاری انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران برنامه ریزی‌های مناسبی را انجام می‌دهیم.

شایان ذکراست؛ انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران 23 آذر ماه سال جاری مجمع عمومی تشکیل داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟