به گزارش گروه رکنا، درپی قطع آب برخی از مناطق شهری شهرستان آبادان ونارضایتی مردم یک منبع آگاه از سازمان اداره آبفا شهرستان آبادان تقصیرات را برگردن شهرداری این شهرستان انداخته است.
یک منبع آگاه از اداره آبفا اعلام کرد که ازشهرداری به دلیل قطع 2روزه کامل آب درچند نقطه آبادان شکایتی تنظیم کرده و ازطرف حقوقی سازمان درحال پیگیری هستند.
گفتنی است که ازوز چهارشنبه تا جمعه آب برخی ازنقاط آبادان به دلیل نامعلومی به مدت 48ساعت ودربرخی ازمناطق 72ساعت بطور کامل قطع گردید که این موضوع مشکلات زیادی را برای ساکنان این مناطق بوجود آورد.
باوجود اینکه آب آشامیدنی شهرستان آبادان بدون سیستم تصفیه کن درون خانه قابل استفاده نمی باشد دراکثرنقاط شهرستان آب آشامیدنی بوی فاضلاب میدهد و همچنین بودجه اداره آبفاشهرستان بیش از تمامی اداره آبفاهای شهرهای دیگر استان می باشد، این درحالی است که چندین نقطه اصلی شهر توسط تأسیسات وخدمات پالایشگاه وپتروشیمی مدیریت می شود و تمامی خدمات دهی توسط نیروهای این 2سازمان به مردم مناطقی که قانونا باید اداره آبفا عهده دار آن باشد صورت می گردد اما متأسفانه با این وجود شاهد سریز شدن فاضلاب در اکثر نقاط هستیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 340541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟