به گزارش گروه اجتماعی رکنا، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، مصطفی مدبر دراین باره اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان درهای این مجموعه های ورزشی باز می ماند تا مردم در صورت تمایل جهت اسکان در این مجموعه ها مستقر شوند.

وی افزود: همچنین به همکاران در مجموعه های ورزشی ابلاغ کردیم طی 48ساعت آینده در این اماکن حضور داشته باشند تا حداقل امکانات رفاهی را برای شهروندان عزیز فراهم اورند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور یادآور شد: دقایقی پس از زلزله چهارشنبه شب تهران با دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش Sport و جوانان درهای مجموعه های ورزشی تهران به روی مردم باز شد و تعدادی زیادی از هموطنان با حضور در مجموعه های آزادی، انقلاب، شهید شیرودی و کشوری شب را به صبح رساندند.

مدبر خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اعلام شده شب گذشته 1500 نفر در سالن دوازده هزار نفری آزادی، 1500 نفر در سالن هندبال مجموعه انقلاب، 400 نفر در سالن افراسیابی مجموعه شیرودی و 100 نفر در مجموعه کشوری مستقر شدند.

وی تصریح کرد: اگرچه آرامش به شهر بازگشته ولی با این حال به مردم اعلام می کنیم که مجموعه های ورزشی تا 48 ساعت آینده می توانند پذیرای آنها باشند و در صورت نیاز مجدد این زمان تمدید می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟