پاتک پلیس تهران به پاتوق موادفروشان

سرهنگ "محمد بخشنده " با اشاره به اجرای طرح " والعادیات یک " در پاتک پلیس Police پایتخت به پاتوق موادفروشان شهر تهرانشهر تهران، بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی در رابطه با شناسایی نقاط آلوده ، طرح برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران در قالب این طرح بنا به خواست مردم عزیزمان از شب گذشته به اجرا درآمد و به 100 درصد اهداف رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم در اجرای این طرح، انهدام باندهای قاچاق Contraband مواد مخدر، برخورد و مبارزه با مواد فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر Drugs صنعتی و سنتی در پاتوق ها و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح محلات تهران بود ، افزود: با اقدام اطلاعاتی و عملیات های مختلف همکاران در این زمینه ، شب گذشته 275 قاچاقچی Smuggler مواد مخدر و خرده فروش دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تمام سعی پلیس رسیدن به امنیت پایدار در جامعه است، به همکاری خوب شهروندان در رسیدن به این مهم اشاره و تصریح کرد: در بحث مبارزه با موادمخدر به خصوص فروشندگان مواد افیونی با اجرای طرح مذکور بیش از 15 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر ادامه دار است و عزم مان را جزم کرده ایم که نقاط آلوده پایتخت را به طور کامل پاک سازی کنیم، از شهروندان خواست هر نقطه آلوده ای که در محله خود مشاهده کردند حتما از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ما اطلاع رسانی کنند و مطمئن باشند برخورد خواهد شد.

سرهنگ بخشنده بیان کرد : سال های گذشته بیش از 350 نقطه در تهران به عنوان نقطه آلوده بود که اکنون می توانیم ادعا کنیم با اجرای این طرح ها این نقاط به 140 نقطه کاهش یافته است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح " والعادیات یک " 43 معتاد Addicted متجاهر و ولگرد از شب گذشته تاکنون جمع آوری شده که این معتادان به کمپ های طرف قرار داد به منظور باز پروری منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 336879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟