تخریب کافه نادری توسط ستاد فرمان حضرت امام صحت نداشته است

محسن هاشمی رفسنجانی در پایان بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در نطقی پیش از دستور مطالبی را در خصوص اصلاح ساختاری شهرداری تهران ارائه کرد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه وارد طرح دوفوریتی کرمانشاه شدیم که البته فرمانداری اعتراضاتی نسبت به مصوبه قبل داشتند که هر دو مطرح و خوشبختانه متن تکمیل و تصویب شد. البته با اتمام وقت نتوانستیم همه موارد دستور جلسه امروز را بررسی کنیم.

هاشمی گفت: براساس لایحه تصویب شده شهرداری تهران مکلف شد تا سقف 10 میلیارد تومان به مردم زلزله زده کرمانشاه کمک کند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به برخی از اخبار در خصوص تخریب کافه نادری بیان کرد: البته با توجه به پیگیری‌هایی که کردم قصد تخریب نبوده و سوءتفاهماتی در این زمینه وجود داشت و یک اقدامات قانونی و دستگاهی در خصوص ساختمان‌ها می‌تواند انجام دهد.

وی گفت: در این مورد ستاد فرمان حضرت امام مقداری مظلوم واقع شد که به سرعت اعلام کردند که این ملک از لیست مزایده خارج شده و بنده در این زمینه از آقای مخبر و ستاد فرمانده حضرت امام تشکر می‌کنم.

هاشمی تصریح کرد: اصلا این موضوع اتفاق نیفتاده و قصد انجام اتفاق هم نبوده و برخی‌ها فرض‌شان بر این بوده که اگر این ملک به فروش برسد در آینده این ملک تخریب می‌شود. به هیچ وجه نه تخریب و نه قصد تخریبی در خصوص کافه نادری وجود نداشته است.

وی بیان کرد: پارکینگ در تهران بسیار مهم است و ما الان یک میلیون پارکینگ حاشیه‌ای داریم که هم می‌تواند منبع درآمدی برای شهر باشد که البته این موضوع انجام نمی‌شود و امیدواریم در آینده درآمدی برای شهر داشته باشیم ضمن اینکه در آینده بنا داریم پارکینگ‌های زیرسطحی برای شهر تهران بسازیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟