محسن هاشمی: همه حساب‌های شهرداری مسدود نشده

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پایان بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم است شهرداری و سازمان تامین اجتماعی برای حل و فصل بدهی‌ها با هم توافق کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی افزود: همه حساب‌های شهرداری تهران مسدود نشده است.

‎هاشمی با بیان اینکه در دوران مدیریت قبلی حق بیمه ‎از کارکنان کسر می‌شد، اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است، ادامه داد: این بدهی از مرز ۴۰۰ میلیارد تومان فراتر رفته است و در لیست بدهی‌های شهرداری تهران نیز قرار گرفته که باید مدیریت شهری برای پرداخت آن چاره‌ اندیشی کند.

‎رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بررسی پرونده باغات در صحن شورا اظهار داشت: سه پرونده درخصوص باغات بررسی شد که در همه پرونده‌ها نظریه کمیسیون ماده ۷ تایید و تصویب شد و اعضای شورای شهر پیشنهاد دادند که از این پس کارکنان متخلفی که بدون در نظر گرفتن باغ بودن ملک، اجازه تخریب باغ و صدور پروانه می‌دهند نیز به حراست و بازرسی معرفی و با آنان برخورد شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟