به گزارش گروه اجتماعی رکنا، مدیرعامل جدید شرکت قطار شهری در مراسم معارفه خود که با حضور پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد اظهار کرد: باید برنامه ریزی در اجرای پروژه های مترو به گونه ای باشد که سه عنصر سرعت، صحت و دقت سر لوحه امور قرار گیرد.
علی امام تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر صنعت مترو اعم از عمرانی و تجهیزات بر مبنای توان مهندسان داخلی به پیشرفت های خوبی رسیده و در میدان رقابت های بین المللی که بین کشورهای مطرح در این صنعت وجود دارد؛ حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی با بیان اینکه رسیدن به نقطه اوج توسعه صنعت مترو در گرو اعتماد به مهندسان داخلی و توجه مدیران شهری به اهمیت مترو به عنوان حمل و نقل عمومی پاک، ایمن و در دسترس بوده خاطرنشان کرد: قطعا همدلی و همراهی مهندسان، مشاوران، مجریان و پیمانکاران این صنعت در دوره جدید نیز می تواند باعث شکوفایی مترو در بعد داخلی و بین المللی شود.
مدیرعامل جدید شرکت مترو تهران با اشاره به اولویت بندی پروژه های توسعه مترو در پایتخت بیان کرد: باید برنامه ریزی دراجرای پروژه های مترو به گونه ای باشد که سه عنصر سرعت، صحت و دقت سر لوحه امور قرار گیرد.
وی تاکید کرد: یکی از برنامه های ما در اجرای وظایف شرکت مترو استفاده از نیروهای باسابقه در این حوزه است و امیدواریم که تمامی تلاش هایی که در توسعه مترو انجام می شود؛ در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟