همواره قدردان زحمات بزرگان و پیشکسوتان هستیم

مراسم تشییع پیکر بازنشسته امیر" منوچهر نجف دری" صبح امروز با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی، امیر سهرابی، سردار سیف الهی، تیمسار صانعی فرماندهی ژاندارمری، تیمسار ودیعت، امیر ریسمانچیان، حسن احمد آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از فرماندهان سپاه برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: فوت این برادر عزیز را به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تسلیت می گویم، امیر "نجفدری" را بیشتر از دوران مسئولیتم می شناسم ولی کسانی که از نزدیک با مرحوم همرزم بودند از علاقه و اشتیاق وی به مردم و احساس مسئولیت در ایجاد امنیت برای مردم می گویند و عشق والایی که به مقام ولایت داشتند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم صرفا برای احترام به مقام شامخ یک پیشکسوت نیست بلکه می خواهیم بگوییم پیشکسوتان و بزرگان نیروی انتظامی را فراموش نکرده و نمی کنیم و در حد توان در خدمتشان هستیم و باید از تجربیات و نظراتشان نهایت استفاده را ببریم، این عزیزان همواره مایه افتخار برای میهن عزیزمان هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم قدردان زحمات آنها باشیم که در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و بحران هایی که در شرق، غرب و جنوب کشور پیش آمده در برابر دشمن سینه ستبر کرده و تا پای جان ایستاده اند، ان شاء الله بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم.

سردار اشتری بیان کرد: عزیزانی که در دفاع مقدس حضور داشتند چه در کمیته های انقلاب اسلامی، شهربانی، ژاندارمری و ... همگی تا پای جان در برابر دشمن ایستادند تا از میهن عزیزمان دفاع کنند و این یکی از افتخارات ماست که از ۱۱۹ شهید تفحص شده که۵۴ نفر آنان متعلق به ژاندارمری جمهوری اسلامی ایران است، اگر توفیق داشته باشیم در روزهای آینده در همین ستاد مراسم باشکوهی برای این شهدای مظلوم و گرانقدر برگزار می کنیم.

وی بیان کرد: این شهدای تازه تفحص شده سال ۶۷ در منطقه ای مورد پاتک شیمیایی نیروهای بعث عراق واقع شدند و تا آخرین نفس مقاومت کردند ما باید همیشه یاد شهدا را گرامی بداریم و از زحماتشان تشکر کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از حضور همه سروران و عزیزان به ویژه سردار "سیف اللهی" در شورای امنیت ملی و امیر "سهرابی" که در روزهای گذشته پیگیر اموردرمانی امیر "نجفدری" بودند و همه عزیزانی که تشریف آوردند و همچنین مقام معظم رهبری که پیام تسلیت دادند تشکر می کنم. ان شاء الله بتوانیم راه شهدا و پیشکسوتان و آن مسیری که مد نظر مقام معظم رهبری است ادامه دهیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: بالاترین افتخار امروز نصیب ما شده که فرمانده ما مرجع تقلید و نایب امام زمان (عج) است، امیدواریم بتوانیم قدردان این نعمت الهی باشیم که بر ما ارزانی شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز تا در ستاد ناجا پیکر امیر "نجفدری" تشییع می شود، ان شاء الله ایشان با ابا عبدالله الحسین (ع) و یارانشان و همچنین شهدای دفاع مقدس، نیروی انتظامی و مدافعان حرم محشور شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟