پلیس برای خدمت به مردم آماده است

سردار حسین رحیمی در همایش تجلیل از فعالان هفته ناجا ضمن تشکر از این گروه، گفت: همه می‌دانیم که نیروی انتظامی به سبب مسئولیت هایش ارتباط گسترده‌ای با بخش‌های مختلف جامعه دارد و جزء سازمان‌هایی است که بنابر فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در طول یک هفته ، مراسم گرامیداشت برگزار می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به چگونگی شکل گیری نیروی انتظامی در سال‌های 69 تا 70 افزود: پس از تشکیل نیروی انتظامی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) طی پیامی فرمودند که به جای یک روز، یک هفته به نیروی انتظامی در سال تعلق داشته باشد چرا که اصلی ترین نیاز جامعه امنیت و رکن برقراری نظم و امنیت در حدود کشور، نیروی انتظامی است.

رحیمی با تاکید بر اینکه اگر پلیس Police با بدنه جامعه مرتبط نباشد در انجام وظیفه‌اش موفق نیست، اظهار کرد: اصلی‌ترین تکیه گاه کارگزاران در برقراری نظم و امنیت مردم هستند و اگر مردم، خدمتگزاران را باور کنند امنیت و آبادانی کشور بهتر و بیشتر برقرار می شود.

رئیس پلیس پایتخت، ادامه داد: امیدواریم تعامل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سایر نهادها و ارگان های جامعه در طول سال نیز به همین منوال برقرار باشد چرا که نگاه پلیس تهران بزرگ به جامعه نگاهی خدمتگزارانه، متواضعانه و توام با فرهنگ دوستی است.

رحیمی در پایان اظهار کرد: پلیس برادرانه در کنار سایر نهادها برای خدمت به مردم آماده است و با تمام وجود در خدمت مردم انجام وظیفه می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟