امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداران تهران و سئول

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد علی نجفی، شهردار تهران و «پارک ون سون» شهردار سئول با امضای این یادداشت تفاهم ضمن اعلام روابط دوستی، برای همکاری در زمینه‌های چهارگانه اعلام موافقت کردند.

بر این اساس دو پایتخت در راستای افزایش تبادل اطلاعات، دانش و تجارب خود در زمینه های مورد علاقه طرفین شامل حمل و نقل، بهبود کیفیت هوا، فرهنگ، بهداشت عمومی، تامین آب و توسعه فاضلاب همکاری خواهند داشت.

علاوه بر این تهران و سئول با حمایت شرکت ها و سازمان‌های خصوصی دست اندرکار تجارت و سرمایه گذاری، در راستای تبادل فناوری و گسترش همکاری‌های اقتصادی و سرمایه گذاری مالی تلاش خواهند کرد.

در راستای این یادداشت تفاهم، همکاری ها در حوزه تبادلات فرهنگی و گردشگری نیز افزایش خواهد یافت؛ به این منظور با پیگیری تبادلات مردم دو پایتخت از طریق افزایش بازدیدها، دوره‌های آموزشی و تامین فعالانه اطلاعات برای شهروندان، زمینه برای تقویت درک متقابل میراث فرهنگی، آداب، رسوم و سنن فراهم خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، به دنبال این یادداشت تفاهم، تهران و سئول برای گسترش روابط بین شهری فعالانه و داوطلبانه در رویدادها و کنفرانس ها نیز مشارکت فعالی خواهند داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟