اهدای کمک‌های «خانواده‌های شهدای منا و مسجد‌الحرام» به مسلمانان میانمار

جمعی از خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام در اقدامی خودجوش با جمع‌آوری کمکهای مالی در چارچوب فعالیتهای انساندوستانه به یاری برادران و خواهران مسلمان مظلوم میانمار شتافتند.

زهرا شعبانی؛ همسر خبرنگار شهید منا سید حمیدرضا حسینی و سخنگوی جمعی از خانواده‌های شهدای منا و مسجد الحرام در این باره گفت: در پی اقدامات ضد انسانی صورت گرفته در سکوت تمامی سازمانهای بین‌المللی علیه برادران و خواهران مسلمان ما در میانمار، جمعی از خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام در اقدامی خودجوش با اهدای کمکهای مالی به مسلمانان مظلوم در میانمار، ضمن محکوم کردن رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه صورت گرفته نسبت به مسلمانان روهینگیایی از تمامی سازمانهای حقوق بشری بین‌المللی درخواست دارند تا به فاجعه انسانی در میانمار پایان دهند.

وی با تشکر از مقام معظم رهبری که گام اول و اساسی را در حمایت از مظلومان و مسلمانان جهان برداشته است، تصریح کرد: تمامی منویات، رهنمودها و مطالبات معظم له همواره سرلوحه اقدامات خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام بوده و خواهد بود.

سخنگوی جمعی از خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام از تمامی ملت مسلمان و انقلابی ایران و از تمامی ملل مسلمان جهان درخواست کرد تا بصورت یکصدا در این فعالیت انساندوستانه سهیم شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟