۳۰۳ میلیارد تومان صدقه در سطح کشور جمع‌آوری شد

علی‌محمد ذوالفقاری امشب در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد ارتباط با طبقات بالا و افراد ثروتمند جامعه در راستای کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی است که در این ارتباط ارتباط با حوزه‌های صنعت و معدن، بازار Store و بورس و مناطق آزاد در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: ظرفیت توسعه مشارکتهای مردمی در برنامه‌های کمیته امداد بسیار بالا بوده و امسال در برنامه داریم مشارکت 10 میلیون خانواده جدید در رابطه با محرومیت‌زدایی را جلب کنیم.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: امسال تلاش داریم که با 60 هزار صنعتگر در سطح کشور رایزنی کنیم تا مشارکت آنها در جلب جشنهای نیکوکاری را جذب کرده و بتوانیم در راستای محرومیت‌زدایی در سطح کشور اقدام کنیم.

ذوالفقاری تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال 303 میلیارد تومان کمکهای مردمی از طریق صندوقهای صدقات در سطح کشور جمع‌آوری شده و تلاش داریم که با پاسخگویی به شبهات اعتماد مردم را جذب کرده و تمامی کارها را به صورت شفاف انجام دهیم.

وی بیان کرد: در برخی زمینه‌ها نیز با موسسات خیریه مشارکت داریم و امسال 30 میلیارد تومان توسط کمیته امداد برای مشارکت با خیریه‌ها اختصاص یافته که این فعالیتها در حوزه مسکن و اشتغال، آموزش و تامین جهیزیه خواهد بود.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: در برخی از زمینه‌ها تا 70 درصد با خیریه‌های فعال در سطح کشور مددجوی مشترک داریم و آماده‌ایم از سرویسها و خدمات خیریه‌ها در راستای برنامه‌های کمیته امداد و محرومیت‌زدایی استفاده کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 317723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟