اعضای شورای شهر تهران محسن هاشمی را عصبانی کردند

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، با وجود تاکیدات مکرر محسن هاشمی‌رفسنجانی درباره آغاز جلسات در ساعت 8:45، اعضای شورای شهر پنجم در جلسه امروز، دیر حاضر شده و جلسه ساعت 9:05 آغاز شد و این مساله موجبات انتقاد محسن هاشمی‌رفسنجانی به عنوان رییس شورا را درپی داشت به گونه‌ای که وی اعلام کرد: روزهای اول همه ساعت 8:45 حاضر بودند حالا ساعت 9:05 است و جلسه حضور نشده است و کم‌کم داریم بی‌نظم می‌شویم.

در ابتدای جلسه، هاشمی‌رفسنجانی از اعضای شورای شهر درخواست کرد که با توجه به جلسه کاری حسینی‌مکارم معاون مالی شهرداری، اعضا به جای ارائه تذکر، به بررسی دستور جلسه بپردازند که این مساله موجب تذکر آیین‌نامه‌ای محمد سالاری شد و گفت: هیچ موقع مرسوم نبوده است که اعضای شورای شهر وقت‌شان را با جلسه معاونان شهردار تنظیم کنند.

وی افزود: حسینی‌مکارم هفته پیش نیز جلسه داشت و در جلسه شورای شهر به طور کامل حضور نداشت و حالا هم نباید ما وقت‌مان را با معاون شهردار تلف کنیم.

محسن هاشمی‌رفسنجانی، تذکر محمد سالاری را خشن و درست اعلام کرد و گفت: معاونان قدیمی شهردار قدیمی بودند و بر روی موضوعات اشراف داشتند اما معاونان جدید باید در همه جلسات شرکت کنند تا بتوانند مدیریت درستی بر اوضاع داشته باشند.

با تذکر آیین‌نامه‌ای سالاری، اعضای شورا به بیان تذکرات پیش از دستور خود پرداختند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟