فردا در شورای شهر تهران چه می‌گذرد؟

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، اعضای شورای پنجم شهر تهران در سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی که به صورت فوق العاده برگزار می‌شود، موضوعات مختلفی را بررسی و رسیدگی خواهند کرد.
جلسه شورا در ساعت 08:45 آغاز می‌شود و ابتدای جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، زهره شوری مدیر عامل انجمن نابینایان تجلی توانایی و تجربه ری و علی صابری عضو سابق شورای شهر تهران که جزء نابینایان موفق پایتخت هستند به مناسبت روز جهانی نابینایان(عصای سفید) در شورا حضور می‌یابند.
بعد از آن اعضا به ادامه بررسی طرحی که از جلسه قبل مبنی بر" الزام شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره برداری املاک، اراضی و اموال غیرمنقول شهرداری به اشخاص حقیقی، حقوقی و موسسات غیر دولتی " مصوب شده بود و قرار شد تغییراتی در آن لحاظ کنند، می‌پردازند.
سپس با اتمام رسیدگی به طرح الزام شهرداری برای ساماندهی واگذاری ها، انتخاب نمایندگانی از میان اعضای شورا برای عضویت در مجامع قانونی مجموعه مدیریت شهری دیگر دستوراتی است که تا ساعت 11 در جلسه سیزدهم اعضای شورای پنجم شهر تهران به آن ها می پردازند.
لازم به ذکر است، طرح و بررسی الزام شهرداری به ساماندهی واگذاری املاک و اراضی در جلسه گذشته شورا بیش از یک ساعت زمان برد و با بحث ها و چالش‌های جدی همراه بود و اجازه بررسی سایر دستورات جلسه توسط اعضا را نداد و تصویب آن با رای 13 نفر از 21 عضو شورا انجام شد، چرا که بعضی مخالفان معتقد به رسیدگی بیشتر بر طرح در کمیسیون مربوطه و برخی دیگر معتقد به عدم اجرای طرح به دلیل تکثر و وسعت املاک و اراضی شهرداری بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟