مسئولان ایرانی عازم اردوگاههای مسلمانان میانمار

علی اصغر پیوندی که روز سه شنبه 11 مهر حکم چهار ساله خود را به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر از رئیس جمهور دریافت کرده است به نخستین ماموریت خود در این جمعیت اشاره و اظهار داشت: با توجه به عنایت و دغدغه رهبر معظم انقلاب و همچنین توصیه‌های رئیس جمهور درباره مشکلات مسلمانان روهینگیایی، نخستین ماموریت بنده در هفته جاری، سفر به بنگلادش برای رسیدگی به مشکلات مسلمانان میانمار خواهد بود.

رئیس جدید جمعیت هلال احمر با اشاره به اعضای اعزامی مسئولان کشورمان به بنگلادش توضیح داد: در این تیم شماری از مسئولان وزارت خارجه، وزارت بهداشت و هلال احمر خواهند بود.

دکتر پیوندی درباره کنسل شدن ارسال سومین محموله کمک‌های ایران به میانمار و همچنین بررسی ارسال کمک‌ها از طریق کشتی نیز عنوان کرد: هم اکنون در جریان جزئیات دقیق این موضوعات نیستم، کما اینکه در راستای همین موضوع به بنگلادش سفر خواهیم کرد تا هم توجهات مردم کشورمان و هم نهادهای بین المللی را در زمینه کمک به مسلمانان میانمار جلب و زمینه ارسال کمک‌های بشردوستانه را تسهیل کنیم.

احتمال ارسال کمک‌های ایران برای مسلمانان میانمار با کشتی

به گزارش تسنیم، همچنین مرتضی سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز از بررسی ارسال کمک‌های ایران برای مسلمانان میانمار از طریق دریایی و با کشتی خبر داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 312493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟