بیش از نیمی از کشور تحت پوشش تامین اجتماعی است

محمد تقی خسروانی مقدم در اولین جلسه شورای منطقه ای مدیریت درمان های تامین اجتماعی با بیان اینکه ٩ میلیون نفر در تهران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: ١٠ بیمارستان،٢ دی‌کلینیک، ١٧ پلی‌کلینیک تخصصی و ٩ درمانگاه تحت پوشش اداره‌کل درمان تامین اجتماعی استان تهران هستند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران به فعالیت گسترده بخش درمان غیر مستقیم این اداره کل در این استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته بخش بزرگی از خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در تهران در حوزه درمان غیر مستقیم از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد با نظارت دفتر اسناد پزشکی اداره کل درمان استان ارائه شده است.

خسروانی مقدم با تاکید بر اینکه برنامه محوری یکی از راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی است، گفت: اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران بر این اساس بیانیه های استراتژیک خود را به صورت بیانیه رسالت ، بیانیه دورنمای سلامت و بیانیه ارزشها تدوین کرده است .

معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان عمومی غیر دولتی است، اظهار کرد: این سازمان کاملا مستقل و دارای منابع مشخصی است و بر اساس قانون Law مسیر را طی می کند.

صادقی راد، با بیان اینکه بحث ارتقاء تجهیزات پزشکی از سیاستهای کلی این سازمان است و این سازمان آن را در مراکز درمانی ملکی دنبال می کند، اذعان داشت : جای تشکر دارد از همکارانی که در جهت ارتقاء سطح خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در کشور تلاش می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 310350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟