تجهیز مدارس محروم شهر تهران به مبلمان ویژه مدارس

رکنا اجتماعی: عیسی علیزاه با بیان اینکه شعار امسال در طرح استقبال از مهر "با مهر رو به فردا" است، گفت : با توجه به این شعار تلاش کردیم تا بیشتر از سالهای قبل به موضوع مدارس محروم و استثنایی بپردازیم.

او با اشاره به اینکه مبلمان به کار رفته در این مدارس متناسب با فضای درس و مدرسه و ویژه دانش آموزان است، افزود: توجه به وضعیت مبلمان و عناصر ورزشی داخل مدارسی یکی از موضوعاتی است که سازمان زیباسازی همواره به آن توجه داشته و تلاش کرده با تدوین قوانین، ضوابط و دستورالعمل های ویژه برای آنها علاوه بر بهبود فضای داخل مدارس، استاندارهای لازم را در سلامت دانش آموزان در این حوزه در نظر بگیرد.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در کنار تجهیز مدارس به این عناصر، تعمیر، شستشو و بازسازی این تجهیزات در دستور کار زیباسازی مناطق ۲۲ شهر تهران قرار گرفته است.

علیزاه درمورد سایر فعالیت های سازمان زیباسازی شهر تهران در هفته آخر منتهی به مهر ماه و آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۷ گفت: اختصاص بیلبوردهای فرهنگی به تبلیغات هفته آغازی مهرماه یکی دیگر از فعالیت های سازمان زیباسازی در این حوزه است.

او با تاکید براینکه فعالیت ها در این حوزه در قالب کمپین دو هفته ای "بامهر رو به فردا" صورت گرفته است، ادامه داد: ۱۵۰ عرشه فرهنگی و پرتال به تبلیغات اول مهر اختصاص داده شده است که این فعالیت ها در قالب کمپینی به مدت ۲ هفته از ۲۳ شهریورماه تا هفته اول مهرماه صورت گرفته است.

مدیرعامل سامان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه فعالیت های این سازمان در زمینه رسیدگی به فضای مدارس مختص به هفته های منتهی به مهرماه و شروع سال تحصیلی نیست، افزود: در خردادماه و همزمان با پایان زمان فعالیت مدارس زیباسازی، رنگ آمیزی و جداره سازی ۲۸۴ مدرسه در شهر تهران را آغاز کرد که در این پروژه تلاش شده با طراحی و نقاشی تصاویر شاد برای دانش آموزان، فضایی با نشاط برای دانش آموزان فرهم شود تا در مهرماه با حال و هوای بهتری به استقبال تحصیل علم و دانش بروند.

علیزاه گفت: "با مهر رو به فردا" شعار سال تحصیلی است که شنبه آغاز می شود و این شعار بر روی تصاویری که بر عرشه پل Bridge ها اکران شده، حک شده است، سازمان زیباسازی شهر تهران تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا تهران با فضایی جدید و شاد به استقبال مهرماه برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 307439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟