بستری 21 تن از حجاج ایرانی در بیمارستان‌های سعودی

رکنا اجتماعی: پیرحسین کولیوند معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران؛ با اشاره به اینکه در حال حاضر 17 بیمار در بیمارستان مرکز پزشکی هلال احمر بستری هستند و طی دو سه روز آینده مرخص می‌شوند، اظهار داشت: همچنین 4 نفر از زائران در بیمارستان سعودی بستری هستند که به زودی مرخص می شوند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت با بیان اینکه هیچ بیماری واگیرداری بین حجاج وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ بیماری واگیردار، عفونی و بیماری سندرمی زائران ایرانی را تهدید نمی‌کند و همه حجاج در سلامت کامل به سر می برند.

وی افزود: مردم نباید هیچ نگرانی در زمینه امور پزشکی حج داشته باشند، به طور قطع پزشکان ما در مجموعه‌ها و بیمارستان‌ها فعال هستند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت بیان کرد: بیمارستان‌ها تا خروج آخرین زائران از عربستان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

کولیوند گفت: امروز حجت الاسلام والمسلمین حسین اسماعیلی روحانی کاروان شماره 13005 اصفهان که در مسیر بازگشت به سمت هتل محل اقامت خود مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده بود، امروز از بیمارستان مرخص می شود.

گفتنی است؛ در این حمله حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی از ناحیه کتف و پهلو مجروح شد که با کمک عوامل امدادی ایرانی و سعودی به سرعت به بیمارستان سعودی منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

مسئولان بعثه مقام معظم رهبری بلافاصله پس از وقوع این حادثه Incident پیگیری لازم را آغاز کردند و پلیس Police عربستان سعودی در حال بررسی و جستجو برای شناسایی عوامل این حادثه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 306727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟