یک هزار و 148 مدرسه در اول مهر موردبهره برداری قرار می گیرد

رکنا اجتماعی: محمد تقی نظر پور در نشست مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان‌های کشور در اردوگاه شهید باهنرتهران، اظهارکرد: فضای آموزشی بر فرآیند تعلیم و تربیت موثر است، بنابراین با طراحی های مناسب می توانیم کیفیت آموزشی را در مدارس ارتقا دهیم .

وی افزود: یک هزارو 148 پروژه عمرانی، شامل 4 هزار و 918 کلاس درس در اول مهر ماه به بهره برداری می رسد که این آمار 16.7 درصد کل پروژه دردست احداث را تشکیل می دهد .

نظر پور اولویت کاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس را مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد و افزود: یک هزار و 622 کلاس درس در 2 استان سیستان وبلوچستان، تهران و خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

وی، میانگین سالانه دانش آ‌موزی استان های مذکور در موضوع فضای آموزشی را از سطح متوسطه کشور پایین تر اعلام کرد و گفت: 29 هزار و 473 کلاس درس در حال احداث است که با شرایط موجود، اتمام این پروژه ها تا پایان برنامه ششم توسعه به طول می انجامد، اما در صورت همت خیرین، می توان خیلی زودتر این طرح ها را به پایان رساند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس، گفت: حفظ ونگهداری فضاهای آموزشی ساخته شده بسیارمهم است و مدیران مدارس باید بیش از پیش دراین زمینه تلاش کنند تا عمر مفید فضاهای ساخته شده افزایش یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 306612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟