در حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنید

رکنا اجتماعی: احد وظیفه، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی روزهای شنبه تا دوشنبه (25 تا 27 شهریور) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی در برخی نقاط وجود دارد.

وی افزود: طی همین مدت در ساعات صبح، وزش باد شدید رخ خواهد داد که ممکن است در منطقه زابل منجر به وقوع گرد و خاک شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به آخرین اخطاریه این سازمان اظهار کرد: به سبب رگبار شدید و موقت باران در بعدازظهر تا اوایل امشب در جنوب فارس و غرب هرمزگان سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود. از این روز توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این مناطق اکیدا خودداری شود.

وظیفه افزود: در سایر نقاط کشور طی سه روز آینده آسمان صاف خواهد بود.

وی در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۶ شهریورماه) کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان تهران در روز دوشنبه (۲۷ شهریورماه)، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه باوزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 306528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟