عزل مدیرکل غیر سیاسی چمران و مسجد جامعی

رکنا اجتماعی: در حالیکه تغییر و تحولات شهرداری تهران حواشی و واکنش های بسیاری را به دنبال داشته و در فضایی کاملا پر هیاهو دنبال می شود، بدنه مدیریتی شورای شهر تهران کاملا چراغ خاموش و بی سروصدا دچار تغییر و تحول می شود.

یکی از تغییرات اخیر که برای کارکنان شورای شهر تهران عجیب و غیرمنتظره می رسید، عزل مدیرکل اجرایی شورا بود که منجر به عزل عزت رسولی شد.

عزت رسولی مدیر رزمنده و جانباز شورای شهر تهران که سابقه 12 سال حضور در بدنه مدیریتی شورای شهر تهران را دارد، بدون هیچ گونه وابستگی سیاسی، هم در دوره ریاست مهدی چمران و هم در دوره ریاست احمد مسجدجامعی به عنوان مدیری موفق در بحث اجرایی فعالیت داشت و حتی تغییرات سیاسی هیات رئیسه و معاونت اجرایی شورا نیز خدشه ای در جایگاه وی بوجود نیاورده بود.

اتفاقی که تعجب و البته نگرانی کارکنان شورای شهر تهران را نسبت به آینده شغلی شان در پی داشته و باعث ایجاد دلهره و اضطراب در بین آن ها شده است.

انتظاری که از شورای پنجم و بخصوص محسن هاشمی به عنوان مدیری معتدل می رود این است که تغییرات مدیریتی در بدنه شورا که تا حدودی طبیعی و قابل توجیه است بر اساس نیازها صورت بگیرد و نه بصورت چشم بسته و با دید صفر و صدی کاملا سیاسی که اثرات مخرب و زیانباری بر بدنه نیروی انسانی شورای شهر تهران می گذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 306259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟